Питання та відповіді
Як швидко я зможу отримати своє замовлення?
Київ

Доставка на наступний день після отримання замовлення.
Увага! Напередодні свят, терміни доставки можуть збільшитися!

Доставка здійснюється з понеділка до суботи з 11:00 до 20:00, після 20.00, в державні святкові дні та у неділю доставки немає.
В яких районах міста працює доставка?
Доставка по місту Київ:
  • Київ доставка при замовленні від 699грн.
  • За межі Києва 25км доставка від 89 до 370грн, мінімальна сума замовлення 2000грн.
Як оформити замовлення?
Для того щоб оформити замовлення на сайті, необхідно додати товар у кошик, натиснувши кнопку купити, яка знаходиться під відповідним товаром на сайті. Далі необхідно покласти в кошик продукти, які Ви хочете придбати, і, дотримуючись подальших вказівок на сайті, оформити замовлення.

Оформити замовлення через сайт Ви можете цілодобово. Звертаємо Вашу увагу на те, що замовлення обробляються в порядку надходження до нас.
Як внести зміни до замовлення?
Для того, щоб внести зміни до замовлення, Вам необхідно подзвонити за телефоном
+38 (098) 999 09 16 або написати нам в соц мережах.
Варіанти сплати
Оплата замовленн по Київу:
  • Готівкою. Ви сплачуєте своє замовлення кур'єрові при отриманні.
  • Банківською картою. Ви сплачуєте своє замовлення на сайті картою VISA/MasterCard.
Обмін і повернення
Випадково додалася або переплутати позиція в замовленні? При перевірці замовлення під час отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити.

  • Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленням, кур'єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його і поверне оплату.
  • Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216, Київ. Відповідно до статті 14 Закону УРСР "Про захист прав споживачів"
    ( 1023-12 ) Кабінет Міністрів України постановляє:
    Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) споживачами (покупцями):
    Продовольчі товари, овочі, фрукти.
Чому мені не передзвонили?
Під час оформлення замовлення на сайті в Кошику, ви самостійно обираєте зручні для вас дату та час доставки.
Після завершення замовлення на сайті, ви отримуєте підтвердження на електрону пошту (перевіряйте також папку Спам).
Наш кур'єр зателофнує до вас мінімум за годину в день доставки і повідомить про візит, узгодить з Вами всі деталі при необхідності.

Якщо ви не отримали підтвердження на електрону пошту, то скоріш за все:
  • Ви не додали товар у Кошик.
  • Після додавання товара у кошик, Ви не завершили процес запововнення даних та не підтвердили його натиснувшки кнопку "Оформити замовлення".
  • Ви не підтвердили оплату в своєму онлайн-банкінгу, якщо обрали безготівкову онлайн-сплату замовлення.
Як це працює
Робите замовлення на сайті 24/7
Обираєте зручні для вас дату та час
Кур'єр телефонує вам перед виїздом,
доставляє ваше замовлення